Известие

Collapse
No announcement yet.

Много трака и пуши..!! АR 146 TD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Много трака и пуши..!! АR 146 TD

    Колеги моята Алфа трака повече от обичайното за тези модели чувал съм със същия мотор и не трака така силно..по-точно да чука по този начин..!!
    Незнам и на какво се дължи пушенето..като паля е леко сивкаво..но е леко..аз си го обяснявам,че идва от картерната вентилация преди турбината и след нея е омазано стабилно с масло..също и в филтърната кутия има..вътре по трабите стабилно..и от там идва това изпушване на сивкаво като паля..не мисля,че може да има спукан маркуч..тракането повече ме притеснява..!!..казаха ми,че може да е от там,че някаде смуче въздух или прескочил зъб..неправилно регулирано ГНП.. моля за някакви мнения ако някой е имал подобни проблеми

  • #2
    Първо си проври съотвтствието на белезите и ангренажния ремък! А как е турбината,чува ли се нормално?

    Comment


    • #3
      Благодаря колега ще проверя..!
      Турбината не е от виещите все още..чува се,но леко като набира обороти...Колата дърпа нормално..ще проверя за луфтове на оста,но на ръка и ще видя дали стяга маркучите..

      Comment


      • #4
        щом имаш масло в кутията на въздушния филтар със сигурност е тубина.Но за всеки случай си провери дали има масло и по маркучите на интеркулера,ако и там имаш турбината е за коша
        '98 Lancia Delta 2 1.8 16V
        '96 Alfa Romeo 155 1.9 TD

        Comment


        • #5
          Незнам..но защо на мен не ми се вярва от нея да пуши..иначе масло има както и в кутията така и ВЪТРЕ в маркучите към и от кулера,но масло негори много трябва да се засече все пак..и ще ви кажа като километри е към 285 000..Според мен..турбината не е баш за коша колата дърпа нормално все пак е 90 конски сили и надали повече от 0.8/9 бара налягане да е..аз мисля,че е от картерната вентилация..но неразбирам..чак толкова.. ..а някой за тракането нещо да сподели откъде може да е.. то най-много ме дрази в този стар дизел..

          Comment


          • #6
            Може да трака от много неща ама на първо време пробвай с двутактово синтетично масло в горивото и ходи при някой да ти "преслуша" аванса на ГНП - то
            С какво масло я караш
            AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

            Comment


            • #7
              както казаха колегите, бягай първо да ти проверят и регулират помпата. за маслото - с какво караш и кога е сменяно.
              точка

              Comment


              • #8
                Благодаря колеги за отговорите маслото ще се сменя след 5000км..за съжаление незнам какво е маслото което е наливано преди да я вземем колата..предишния собственик го е сменял като я купил..но за масло не съм го питал какво е наливал..все пак и колата не се кара много много през повечето време на деня стой..!
                Аз мисля също,че от ГНП-то и скоро ще бъде проверено..
                Мисля,че и от там така пуши..

                Comment


                • #9
                  Малко офффтопик:
                  Колега миналата година сменяхме гарнитура на един приятел на нисана(2,0 ТД).След сглобяване не бяхме зацепили помпата като хората и колата палеше трудно,като запалеше пушеше като някой ТЕЦ и тракаше като ЮМЗ.Така,че не отлагай а отиди да ти я регулират.
                  Alfa Romeo146 1.6i BOXER 96г.

                  Comment


                  • #10
                    Така и аз мисля колега..от там смятам,че идва всичкото..найстина малко трудно пали..понякога само претриса и загасва..но трябва и подгревните да видя..
                    Благодаря за съвета ти колега..

                    Comment


                    • #11
                      Като не знаеш какво е маслото вземи и го смени щото каква манджа може да стане с лагерите за тия 5000 акъл не ти го побира - сипи поне "Селения турбо дизел"
                      AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                      Comment


                      • #12
                        Хмм..колега при първа възможност
                        Това ли е най-препоръчителното гледам,че го пище и на капака на колата

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Gena7a_Turb0 Покажи съобщение
                          Хмм..колега при първа възможност
                          Това ли е най-препоръчителното гледам,че го пище и на капака на колата
                          Ми за тоя мотор е това
                          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                          Comment


                          • #14
                            свали и интеркулера и го източи. обикновено се пълни с масло и се чудиш що всичко е мазно.
                            точка

                            Comment


                            • #15
                              Значи ние преди време ''уж го чистихме'' при познат,но без да го сваля така и тръбите ''уж са се почиствали''..но честно казано нищо не бе почистено,но и толкова без пари ако ще се сваля кулера ще свалям и колектора за да го чистя и него с тръбите.. но и това може би с маслото ще го правя..

                              Comment

                              Working...
                              X